.

.
STEVE JOBS: "If today was the last day of my life, would I want to do what I'm doing today? And If the answer was no for too many days in a row, I would definately know that I need to change something."

miércoles, 5 de marzo de 2014

Ten days to go, let's do it!


Doncs tornem a ser aquí, just 10 dies de la Marató de Barcelona. Fins al moment he passat una mitja-marató  acompanyat per l’Albert que va acabar amb sorpresa, pel temps que el dos vam fer i les  sensacions en què vam acabar, molt poc dolor i fatiga de cames i peus. Crec que si no hagués estat per ell, la cosa seria molt diferent.


És veritat que corra amb algú és molt més fàcil que fer-ho sol, potser aquest és la preocupació més gran que tinc de cara a la Marató. El costat positiu d’aquest fet és la gent que vol venir, o que em pregunta que tal ho porto, ja que per mi és una motivació molt gran! Sempre ho he dit si aquest 16 de març l’aconsegueixo acabar, serà perquè meu regalat els últims km.

Pel que fa els entrenaments de moment estan sent molt penosos, avui dia encara no he fet una tirada llarga de més de 30 km. M’he adormit i se m’ha tirat el temps a sobre, si ho reconec, com sempre... Igualment la motivació i les ganes segueixen intactes al dia que em vaig inscriure, per tant aniré a intentar-ho sabent que serà dur i amb molt de sofriment. S’haurà d’anar molt amb compte per no caure en els nervis i la desesperació de moments com la sortida, que poden fer-te passar malament els últims km. Em vaig plantejar aquesta marató com un punt i a part que em marques, i així és com segueixo pensant. Deixar coses del passat, començar a creure que tot el que ens vulguem plantejar a la vida és possible, i que si perseguim una meta, anem per ella a mort. Potser no l'aconseguirem però, si més no, ja estarem més a prop. I sobretot, no descuidar-nos de gaudir amb tot allò que fem o ens plantegem. Esperem que el pròxim post ja sigui com a maratonià. 

Per cert, pels que baixeu o vingueu a veure la marató descarregueu-vos aquesta aplicació: life360 (android i iphone) jo la portaré engegada així podeu saber per on vaig, també us deixo el mapa aquí: 


"Fear is gradually replaced by excitement and a simple desire to see what you can do on the day." Lauren Fleshman

No hay comentarios:

Publicar un comentario